Τετάρτη 28 Μαΐου 2014

Ο Γ. ΜΟΥΡΟΥΤΣΟΣ Εξελέγη Δημοτικός Σύμβουλος Κορίνθου

Aγαπητοί συνδημότες, συνδημότισσες.
Σας ευχαριστώ από καρδιάς για την εμπιστοσύνη και την εκτίμηση που δείξατε στο πρόσωπο μου, και με τιμήσατε με την ψήφο σας, σε αυτή την πρώτη μου συμμετοχή σε αυτοδιοικητικές εκλογές.

Η συγκίνηση και η χαρά που νοιώθω, βαδίζουν χέρι χέρι με ένα τεράστιο αίσθημα ευθύνης, και με μεγάλη όρεξη για δουλειά.

Θέλω να σας εξομολογηθώ ότι
΄΄οι αυτοδιοικητικές εκλογές, ήταν για μένα οι πιο σημαντικές εξετάσεις που έχω δώσει στη ζωή μου΄΄.
Δεσμεύομαι ότι θα προσπαθήσω με όλες μου τις δυνάμεις να φανώ αντάξιος
 της εμπιστοσύνης σας για έναν ακόμα καλύτερο Δήμο για εμάς και τα παιδιά μας.
Η στήριξη του κόσμου είναι η απάντηση στους λασπολόγους και τους συκοφάντες που ακολούθησαν δυστυχώς ανορθόδοξους
και σκοτεινούς δρόμους για να μας πολεμήσουν.
Εμείς βαδίζουμε κάτω από το φως του ήλιου και στοχεύουμε σε μία καθαρή νίκη.
Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε το μεγάλο έργο του Αλέξανδρου Πνευματικού ,
 τον Δήμαρχο των έργων και της προσφοράς.


Γεώργιος Μουρούτσος
     Επιχειρηματίας