Τετάρτη 28 Μαΐου 2014

MHΝΥΣΗ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΠΡΩΤΟΔΙΚΩΝ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΚΑΤΕΘΕΣΕ ο Γενικός Γραμματέας του Δ. Κορινθίων

MHΝΥΣΗ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΠΡΩΤΟΔΙΚΩΝ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΚΑΤΕΘΕΣΕ χθές ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου Κορινθίων κ. Τάκης Λούμπας  ΚΑΤΑ συναδέρφου για δημοσίευμα που τον προσβάλει όπως ισχυρίζεται.

Ακολουθεί η Μήνυση: 




ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΣ ΠΡΩΤΟΔΙΚΩΝ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
ΜΗΝΥΣΗ
Παναγιώτη Λούμπα  του Ιωάννη, Δικηγόρου, Δικηγορικού Συλλόγου Κορίνθου, Γενικού Γραμματέως του Δήμου Κορινθίων, κατοίκου Κορίνθου, οδός Δερβενακίων 81
ΚΑΤΑ
Βασιλείου Γιαννιδάκη κατοίκου Κορίνθου, Πεδίον Βολής 3 Μπαθαρίστρα

……………….

Σήμερα την 27 Μαΐου 2014, εισερχόμενος στο διαδύκτιο και συγκεκριμένα στην ηλεκτρονική εφημερίδα με διακριτικό τίτλο «σφεντόνα» ιδιοκτησίας και κατά νόμου υπευθύνου και διαχειριστού  Βασιλείου Γιαννιδάκη ή οποιουδήποτε άλλου προσώπου είναι κατά νόμο υπεύθυνο, είδα χθεσινή ανάρτηση της 26-5-2014 η οποία υπάρχει και σήμερα με τίτλο «ΠΑΡΤΕ ΜΙΑ ΓΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΠΛΟΚΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ» και ακριβώς από κάτω υπάρχει η φωτογραφία μου με τον Δήμαρχο Κορινθίων, η οποία συνδέεται άμεσα με τον ως άνω τίτλο και σχετικό ευτελιστικό και προσβλητικό για το πρόσωπό μου κείμενο, όπου αναφέρονται επώνυμα στο πρόσωπό μου, χαρακτηρίζοντάς με με τον πιο σαφή και κατηγορηματικό τρόπο ως δήθεν διαπλεκόμενο του ’’συστήματος’’ του Δημάρχου Αλέξανδρου Πνευματικού.
Επίσης, με τις φράσεις του ότι εγώ ως Γενικός Γραμματέας του Δήμου Κορινθίων αποδείχθηκα πιο φανατικός του «Μανιαμούνια» και του «Ξεδοντιάρη», θέλει να με συνδέσει και ταυτίσει με γραφικούς τύπους της Κορίνθου, πιθανόν αμφιβόλου κύρους και αξιοπρέπειας, για να προσβάλει έτσι την τιμή και υπόληψή μου.
Ακολούθως δίπλα σε φωτογραφία του προσώπου μου που έχει αναρτήσει στην ίδια σελίδα, αναφέρει με απαξιωτικό τρόπο «καμαρώστε τον στην φωτογραφία και να είστε υπερήφανοι για το επίπεδο και το σύστημα αυτών που κυβερνούν την πόλη», προσβάλλοντας πάλι την προσωπικότητά μου την τιμή, την υπόληψη και την αξιοπρέπειά μου με τον πιο απαξιωτικό και κατάπτυστο τρόπο.
Επειδή ο μηνυόμενος Βασίλης Γιαννιδάκης έχει επανειλημμένα και με προφανή δόλο, διαπράξει εναντίον μου τα εγκλήματα της συκοφαντικής δυσφήμισης, της συκοφαντικής δυσφήμισης δια ηλεκτρονικού τύπου, της προσβολής της προσωπικότητάς μου, της προσβολής της τιμής μου, της υπόληψής μου και της αξιοπρέπειάς μου.
Επειδή ο μηνυόμενος με συνδέει με το εν λόγω άρθρο του με την διαπλοκή να φέρομαι ως δήθεν διαπλεκόμενος του συστήματος του Δημάρχου.
Επειδή ο μηνυόμενος δια του ηλεκτρονικού τύπου και της ιστοσελίδας του, με σπιλώνει σαν άνθρωπο, σαν προσωπικότητα, σαν επαγγελματία, στην σύζυγό μου στην κόρη μου και σε όλη την μικρή κοινωνία της Κορίνθου αλλά και σε όλη την Ελλάδα και εκτός Ελλάδος, όπου θα πρέπει να απολογούμαι και να αποδεικνύω σε όλους αυτούς, ότι δεν είμαι διαπλεκόμενος, απατεώνας και λαμόγιο.




ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ
ΖΗΤΩ
Την κατά νόμο παραδειγματική τιμωρία του μηνυόμενου Βασίλη Γιαννιδάκη ή οποιουδήποτε άλλου κατά νόμο υπευθύνου της εν λόγω ιστοσελίδας, επιφυλασσόμενος παντός νομίμου δικαιώματός μου και δηλώνω ότι θα παραστώ ως παλιτικώς ενάγων στην εκδίκαση της παρούσας μήνυσης. 

                                                                                                                Ο μηνυτής




Μάρτυρες δε προτείνω :
τον Αλέξανδρο Πνευματικό, Δήμαρχο Κορινθίων